Předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny meziročně vzrostlo o 14 %
DIRECT Pojišťovna i v prvním pololetí roku 2011 výrazně posilovala postavení na českém trhu. Meziročně zvýšila počet účinných smluv v portfoliu o 17 % a k 30. 6. 2011 jich evidovala více než 71 000.
DIRECT Pojišťovna zlepšuje své postavení na trhu
„Uplynulé pololetí bylo pro DIRECT Pojišťovnu dalším velmi úspěšným obdobím, kdy se nám podařilo meziročně zvýšit objem předepsaného pojistného téměř o 14 %. DIRECT Pojišťovna dlouhodobě posiluje svou pozici na trhu, a to především díky inovativnímu přístupu v oblasti online pojištění. To se odráží v sedmnáctiprocentním meziročním růstu účinných smluv, kterých DIRECT Pojišťovna k 30. 6. 2011 evidovala již více než 71 000,” říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny.
Mateřská společnost DIRECT Pojišťovny, pojišťovací skupina RSA, která byla založena v roce 1710 ve Velké Británii, dosáhla v prvním pololetí roku 2011 výborných hospodářských výsledků. Čisté předepsané pojistné skupiny RSA dosáhlo v prvním pololetí roku 2011 téměř 4,2 miliardy liber a meziročně vzrostlo o 10 %.
Téměř 25 procentní nárůst zisku
„Tato hodnota odpovídá 1,6 násobku vybraného pojistného v celé České republice za první pololetí 2011 a pro DIRECT Pojišťovnu je nespornou konkurenční výhodou čerpat ze zkušeností tak silné mateřské společnosti,“ komentuje výsledky RSA Ján Čarný. Zisk společnosti RSA po zdanění činil 277 milionu liber a meziročně zaznamenal nárůst o téměř 25 %.
DIRECT Pojišťovna je jedničkou na trhu přímého pojištění v České republice a nadále pracuje na rozvoji tohoto distribučního modelu. Ve spolupráci s partnery z řad obchodních řetězců, prodejců aut, bank, developerů a cestovních kanceláří rozšiřuje svou nabídku do míst, kde klienti pojištění nejvíce potřebují.
Během prvního pololetí roku 2011 zahájila DIRECT Pojišťovna například spolupráci v oblasti pojištění motorových vozidel s největším prodejcem ojetých automobilů AAA Auto a na začátku druhého pololetí roku 2011 byla spuštěna spolupráce s největším retailovým řetězcem v České republice, společností Tesco Stores Česká republika a.s. v oblasti pojištění motorových vozidel a cestovního pojištění.