Pillow pojišťovna – povinné ručení, havarijní pojištění
Pillow pojišťovna a.s. je tuzemská pojišťovací společnost s licencí České národní banky. Vznikla roku 2015 pod názvem První klubová pojišťovna, ke změně jména na Pillow došlo v roce 2019 současně se změnami v akcionářské struktuře. Jaké jsou na Pillow pojišťovnu recenze?
Pillow pojišťovna poskytuje svým klientům neživotní pojištění online. V této době zatím nabízí pouze pojištění vozidel, tedy povinné ručení, havarijní pojištění a další typy připojištění.
Pillow pojišťovna as. přichází s revolučním přístupem mezi pojišťovnami. Z vybraného pojistného vyplácí klientům škody a to, co za daný rok zbude, rozdělí rovným dílem mezi sebe a ty klienty, kteří jezdili celý rok bez nehod.
Pro prvních 100 000 zákazníků má pojišťovna připravené další výhody. Mohou například získat 20 % slevu na pojištění či dvojnásobný limit povinného ručení za cenu základního.
Pillow pojišťovna a.s. online
Specifikem této pojišťovny je fakt, že veškerá komunikace s klienty probíhá elektronicky. Pro sjednání pojištění tedy není třeba běžet na pobočky. V papírové formě nelze získat ani smlouvu, ta se nepodepisuje, pouze se stvrdí zasláním první platby.
Pillow také vyniká jednoduchostí pravidel a smluvních podmínek. Klienty zde čeká srozumitelné a hlavně férové pojištění auta. Pojišťovna na svých stránkách uvádí, že běžně mají podmínky pojištění vozidel 50 stránek, u Pillow však nepřesahují 10.
Do světa pojištění také Pillow pojišťovna a.s. přináší důvěru svým klientům. Pro úhradu škod stačí jen nafotit auto do mobilní aplikace Pillow, aniž by vozidlo prohlížel technik.
Povinné ručení Pillow pojišťovna
Povinné ručení musí mít sjednané každý majitel motorového vozidla, jedná se totiž o zákonné pojištění vozidel. Způsobí-li klient nehodu, pojišťovna za něj zaplatí škody na majetku i životě poškozeného. Hradí se z něj:
- újma na životě a zdraví
- škody na vozidlech a věcech
Povinné ručení je jedním z mála produktů, které Pillow pojišťovna a.s. nabízí. Aby dostála svého férového přístupu ke klientům, poskytuje Pillow povinné ručení dle počtu najetých kilometrů. Ten, kdo jezdí méně, má i nižší pravděpodobnost nehody, a tak u Pillow i méně platí za pojištění.
Pro platbu povinného ručení Pillow pojišťovny stačí nahrát fotku tachometru do mobilní aplikace. V případě, že bude počet kilometrů nižší, než byl klientův odhad, pojišťovna rozdíl vrátí zpět na účet klienta. Další pojišťovnou, jež nabízí pojištění dle počtu najetých kilometrů, je Allianz.
Havarijní pojištění Pillow pojišťovna
Havarijní pojištění je řidičům všeobecně doporučováno. Hradí totiž na rozdíl od povinného ručení také škody na autě vlastníka. A to i tehdy, je-li on sám viníkem nehody. S výpočtem ceny havarijního pojištění pomůže kalkulačka havarijního pojištění.
Havarijní pojištění Pillow pojišťovny nabízeno v tzv. polštářích. Prvním polštářem jsou dopravní nehody. Z tohoto polštáře jsou hrazeny:
- střet či náraz při nehodě
- pád vozidla či vjetí do vody
- chemické poškození laku
- pád předmětu na auto
Pojišťovna škodu neuhradí pouze v případech, kdy vozidlo na silnici nemělo být (např. požití alkoholu), při chybné obsluze nebo v případě úmyslu a páchání trestného činu.
Druhým polštářem je střet se zvířetem, který hradí škody, které způsobí zvířata. Toto pojištění se však nevztahuje na škody způsobené zvířetem uvnitř auta, za to odpovídá majitel vozidla sám.
Poškození vozidla vlivem přírodní události lze také u Pillow pojistit. Pojišťovna hradí následující škody:
- sesuv skal nebo zemin, zemětřesení
- krupobití, sníh, led
- požár nebo výbuch
- povodně a záplavy
- pád stožáru, stromu
Velkým plusem Pillow pojišťovny je, že si každý člověk vybere takové pojištění vozu, jaké potřebuje. Jezdí-li jen ve městě, nemusí si zřizovat pojištění proti poškození zvířetem apod. Na stejnou výhodu láká i pojišťovna INSIA.
Mezi další typy „polštářů“ patří:
- vandalismus
- nezaviněná nehoda
- pojištění skel
- právní asistence
- asistence
- úrazové pojištění
- zavazadla
Nezaviněná nehoda znamená vyřízení úhrady škody z povinného ručení viníka.
Asistenční služby Pillow pojišťovny
Pillow nabízí mimo jiné právní asistenční služby. Zavolat o právní poradenství lze kdykoliv během dne. V případě písemné žádosti se odpovědi dostane do dvou dnů. Za rok pojišťovna svým klientům poradí, kolikrát budou chtít.
Samozřejmostí je také asistence při nehodě i poruše. Asistenční služby zahrnují odtah vozidla, opravu na místě, dopravu ze zahraničí, úschovu či odvoz do servisu. Pillow nezapomíná ani na členy posádky. Zajistí náhradní dopravu či ubytování.
Mobilní aplikace Pillow
Veškeré úkony lze u pojišťovny Pillow provádět skrze mobilní aplikaci. Ta je dostupná zdarma ke stažení pro uživatele Androidu i iOS. Aplikace je přehledná a jednoduchá tak, jako celé pojištění od Pillow.
Aplikace na Google Play získala průměrné hodnocení 3,1 hvězdiček z 5. Nespokojení klienti často udávají, že jim chybí alternativy k mobilní aplikaci. Zřizování pojištění pomocí aplikace jim příliš nevyhovuje.
Pillow pojišťovna recenze a zkušenosti
Co se týče Pillow recenzí z Google Play, spousta klientů zde vyjadřuje spokojenost především s rychlostí zřízení pojištění i odeslání fotek tachometru. Najdou se však i tací, kteří naopak tvrdí, že jim potřebné fotografie nejdou odeslat.
Pozitivní zprávou je, že Pillow pojišťovna reaguje na všechny problémy svých klientů. Ve většině případů také problém nalezne a vyřeší.
Mnoho recenzí na Pillow pojišťovnu však není k dispozici. Na portálu Firmy.cz získala hodnocení 56 %, hodnotilo ji zde však pouze 12 klientů. Pozitivní recenze hovoří o tom, že vše probíhá v pořádku včetně asistenčních služeb.
Největší problémy mají zákazníci s komunikací pojišťovny. Některé negativní recenze jsou však značně subjektivní. Nespokojeným zákazníkům například nepřipadá povinné ručení dle počtu najetých kilometrů fér nebo nejsou spokojeni s digitální formou pojištění.
Pillow pojišťovna kontakt
Pillow pojišťovnu lze kontaktovat:
- telefonicky
- přes e-mail
- dopisem na adresu
Telefonní čísla i e-maily se liší podle účelu kontaktování. V následující tabulce jsou uvedeny kontakty na pojišťovnu Pillow:
Linka pro klienty | +420 734 510 530 Po-Pá: 8:00 – 17:30 |
Oznámení škody | Tel: +420 295 562 333 E-mail: skoda@mypillow.cz Po-Pá: 8:00 – 17:30 |
Asistence | +420 251 032 862 Nonstop |
info@mypillow.cz | |
E-mail pro pochvaly | pochvala@mypillow.cz |
E-mail pro stížnosti | stiznost@mypillow.cz |
Datová schránka | 93z6xmv |
Webové stránky | https://www.mypillow.cz/ |
Potřebuje-li klient dodat pojišťovně Pillow nějaké dokumenty, může je zaslat na adresu:
Pillow pojišťovna, a. s.
Líbalova 2348/1
149 00 Praha 4 – Chodov
S dokumenty se však u Pillow klienti příliš nesetkávají vzhledem k tomu, že se jedná o čistě digitální společnost.