Telematická asistence UNIQA SafeLine nyní pro některé vozy zcela zdarma

Před sedmi lety přišla UNIQA pojišťovna s revoluční asistencí SafeLine, která díky telematice umí sama aktivně řešit problémy, do kterých se může motorista dostat. Nyní službu pro vozy Hyundai a Mitsubishi pojišťovna nabízí ke značkovému pojištění zdarma.

Od února 2017 mohou motoristé, kteří se rozhodnou pro koupi nových aut modelových řad Hyundai i30, Tuscon, Santa Fe, Grand Santa Fe, nebo IONIQ, Renaultu Kadjar, a také veškerých modelů Mitsubishi, počítat v rámci výhodného značkového pojištění i se službami aktivní telematické asistence UNIQA SafeLine zdarma po celou dobu pojištění. Platí to i při koupi vozidel na leasing nebo jiné finanční produkty přes partnerské společnosti.

UNIQA SafeLine motoristům poskytuje užitečnou pomoc v nouzi. Nárazové čidlo hlásí asistenční centrále automaticky nehodu vozu. Operátor volá řidiče, aby s ním specifikoval potřebnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, posílá na přesně lokalizované místo záchranáře okamžitě. Rychlost, s níž je UNIQA SafeLine schopna nebezpečné situace řešit, může rozhodnout o životě a zdraví posádky havarovaného vozidla.

Zmizí-li zaparkovaný vůz, kontaktuje motorista asistenci s hlášením o odcizení. Díky SafeLine auto operátoři obratem lokalizují a za pomoci policie vrátí majiteli. Doposud se takto shledalo s ukradeným autem na šedesát motoristů. V případě poruchy na silnici nebo náhlé nevolnosti je možné stisknout nouzové tlačítko nebo použít aplikaci na chytrém mobilu a přivolat asistenční službu. Ta se postará o další kroky.

SafeLine umí vést knihu jízd, kontroluje, zda je v autě nabitá baterie, nebo hlásí blížící se periodické prohlídky vozu. Klient má možnost všechny údaje a parametry jízdy sledovat kdykoli pod svým heslem v aplikaci pro chytré telefony.

I pro všechna ostatní individuálně pořízená osobní auta nabízí UNIQA asistenci SafeLine za velmi přístupnou cenu 1290 korun ročně. Palubní jednotku získá klient do bezplatného pronájmu na dobu trvání pojištění. Klient může ušetřit při ročním nájezdu do 20.000 kilometrů až 25 % z povinného ručení i havarijního pojištění. Jezdí-li zákazník hodně po dálnici, může být nájezd vyšší, protože kilometry na dálnici jako nejbezpečnějším druhu komunikace se započítávají jen z poloviny.

Na druhou stranu ušetří ale rovněž UNIQA , protože podle škodních statistik si asistenci UNIQA SafeLine sjednávají ti odpovědnější motoristé, za nimiž je méně škod. S využitím služby není pro klienta spojena žádná administrativní náročnost a posílání fotek tachometru do pojišťovny. Telematická jednotka vyhodnotí nájezd každý rok automaticky (včetně rozlišení druhu komunikací) a výpočet zohlední rovnou do zasílaného účtu za pojistné.

Pojišťovna za tento servis nad rámec běžně dostupný na našem trhu obdržela v roce 2013 ocenění Pojišťovací inovátor.

Video o funkcích UNIQA SafeLine je dostupné na https://www.youtube.com/watch?v=qjkgYByqYUc.